Csiripek

    follow me on Twitter

    Friss topikok

    Oszd meg másokkal!

    Bookmark and Share


    Hegyalja-blog

    A Hegyalja Fesztivál hivatalos blogja. Infók első kézből.

    #hegya

    Nincs megjeleníthető elem

    Vendégblogger 2: Ha ott leszel, kész leszel! Naaa…

    2009.07.16. 20:37 | korbely | Szólj hozzá!

    Címkék: vendégblogger sonia nasri

    Hát én készen voltam, de eleinte csak melegtől és az iszonyat hosszú úttól. Vajon megérte majd 5 órát autókázni „egy Hegyaljáért”, úgy hogy hétfőn hajnalban még Soundon ugráltam?! A válasz egyenlőre még csak alakulóban, mivel csak egy nap telt el, de azt hiszem igen lesz!:)  Nasri Sonia beszámolója.

    Na de mik is történtek?!

    Miután Tiszalökről a kompnak nevezett gépjárműszállító eszköz áthozott minket a túl partra, már csak néhány perc volt Tokaj, és yupii itt vagyunk, fesztiválos arcok mindenhol, ez az! Nem bírom nyüzsgés meg tömeg nélkül, ezt mindig is tudtam, hát ezt itt is megkaptam szerencsére!:) „Naggyon” városi lány létemre elég gyorsan megbarátkoztam a kempinggel meg a sátorállítással. Irány a fesztivál már tényleg! Igen ám, de ha a fesztiválfilmes csapattal összetalálkozol, nem megy az olyan gyorsan! Közvetlen, barátságos srácok finom pálinkával, és ami a legfontosabb kis filmeket forgatnak a fesztről. Mindenkinek ajánlom: www.fesztivalfilm.hu  . Nekik pedig sok sikert!

    Ha új helyre érkezel, nézz körül! Nos én ezt megtettem, és csak ámultam bámultam! A civil utca tényleg utca, nem csak 3-4 sátor. A Zöld Kör nevű egyesületnél „játszottam”. Milyen apró háztartási tevékenységekkel tudjuk mi is védeni a Földet, erre a kérdésre kellett alternatívákat gyűjteni. Természetesen siker, és a nyeremény egy „alvós póló”. Benéztem az E-misszió zöld színpad nevű sátorba is, de itt még, mint ahogy az egész fesztivál területén érződött a nem kész, első nap délután feeling! Sebaj! Ma megyek vissza, főleg hogy 7-kor borkóstoltatás, mégis csak Tokajban vagyok meg ugye a magyar mentalitás: ami ingyen van…..

    Tovább sétálva evős- ivós pultok, majd este meglátogatom-gondolom magamban, de nézzük csak meg az árakat…Újra szem fenn akadás, de hisz ez megfizethető, lol!!! J  Pékség és tejes reggelizős büfét is találtam, meg van, hogy hol indul majd a következő nap!

    Este 7re 2 erős pozitív benyomás fogalmazódott meg bennem, mint első hegyaljásban: olcsó és környezettudatos fesztiválra jöttem. Na de azért a talajt több helyen lerakhatták volna műanyag lemezekkel. Csak mert semmi sem tökéletes, ezt meg kellett jegyeznem!:)

    Zene, zene, zene! Az első élmény a Dewalt sátorban ért, de hát nem volt kellemes ez az én füleimnek… Kicsit álltam, hallgattam, próbáltam átérezni, hogy milyen, ha az énekes is meg a rajongók is egyszerre rázzák az 1 méteres raszta vagy nem raszta hajukat….aha, na jó biztos jó, de nem kell ezt erőltetni. Respect nekik, de én személy szerint keresek inkább más színpadot! Magna Cum Laude a nagyszínpadon pont jó is lesz! Továbbra is meleg, és a tomboló tömeget slaggal locsolják. Ez tetszik! A koncert hangulat a víz hatására tovább fokozódik a jelenlevőkben, mindenki egyre intezívebben táncol. Szerencsére nekem is jut belőle. Utolsó dal: Színezd újra , ezt nem kellett volna szerintem…, mivel ha az ember lánya Szegeden tanul, hamar ráun, mert a csapból is az folyik. Ezzel az érzéssel egyedül vagyok, szóval jól sikerült a koncert-jelentem.

    8 óra, menni kell a hajóra, vagyis jelen esetben az A38 színpadhoz, NEO lesz! A 3 tagú electro pop stílusú zenekar jó kis műsort művelt a színpadon, és megőrülést a színpad előtt. Oldalról a szélgép pont engem talált középbe, de nagyon jól esett a meleg után, és a tánchoz is pont „illet”. Szomjasak voltunk, így „fesztiválozó társammal” ital után néztünk. A Beatrice-t csak távolból hallottuk, persze a kedvelt slágereknél, felcsillant a szemem, „énekeltem”, és a színpad elé vágytam azonnal rögtön! 

    Kispálra már visszaértünk, és közelről hallgattuk Lovasi hangját. Őt tényleg tisztelni kell és hallgatni, ha van rá lehetőség. A tömeg már mindenhol hömpölygött, beitalozott fiatalok táncoltak, kissé ízlésficammal bíró lányok rohangáltak, hát igen, este volt már bőven…. 
    Szomorúan tapasztaltam, hogy az alkohol mennyiség, amit berendeltek, kevés volt, nahát de hol van az a 10 éves tapasztalat, kérem szépen! Még jó, hogy gin helyett a vodka is adja;)

    Sétálgattunk, táncolgattunk, nézelődtünk, de legyen az első nap light, vagy ne legyen, de a hosszú út tesz róla. Így a Tankcsapdát már altatóként hallgattuk a sátorból…..hát ……

    A bejegyzés trackback címe:

    https://hegyalja.blog.hu/api/trackback/id/tr691250144

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása