Kezdetben vala az újság (beleértve az online lapokat) aztán jöttek a blogok, most pedig itt a Twitter. Nyáron kipróbáljuk!
2000-ben még azt lestük izgatottan, mit írnak a napi és hetilapok, illetve az akkor kibontakozó online lapok a fesztiválról, mindezeket sajtóközleményekkel igyekeztünk segíteni. Sajtóközlemények most is készülnek, természetesen a helyszínről is kiadunk majd naponta legalább egyet a mainstream média kiszolgálására, de mostmár egyre fontosabb, ti hogy látjátok a fesztivált. Az utóbbi években a blogok ehhez nagy lendületet adtak (mi pedig azzal segítjük elő a gyors posztok megszületését, hogy több tucat hálózatba kötött számítógépet helyezünk el a fesztivál területén), ám az igazi forradalom - reményeink szerint - az új dili, a Twitter lesz e területen, mely nem igazán igényel hosszadalmas gépidőt, csupán néhány másodpercet. Sőt valójában számítógépet sem, csupán egy mobilt, még csak nem is feltétlenül az okosabb fajtából. Elég, ha van rajta egy böngésző (vagy a tuti megoldás, az Opera Mini), esetleg egy Twitter-kliens a gazdag kínálatból és mehet is a csiripelés.
A Hegyalja Fesztiválról szóló csiripek szerzőit arra kérjük, használják a #hegya hashtaget, ami lehetővé teszi, hogy a fesztiválról szóló 140 karakteres bejegyzések egy helyre kerülhessenek, így megszületik a fesztiválkommunikáció egy újabb lehetősége, ami ki tudja, még forradalom is lehet.
Addig is kövessétek a hivatalos Hegyalja-csiripet.